avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl

Sierpień, 2013

Kalorie: 2310 kcal

Z Rysiem.

Sobota, 31 sierpnia 2013 · dodano: 23.10.2013 | Komentarze 0

Kolega z Czchowa chciał żebyśmy wybrali się wspólnie na jakąś wycieczkę. Tak więc zaproponowałem żebyśmy pojechali do Grybowa. Chcieliśmy sobie skrócić drogę na przestrzał do Gródka jakimiś drogami. Na sam początek okazało się że w Czchowie jest podjazd który według moich obliczeń może mieć ok 20% wprawdzie to tylko kilkadziesiąt metrów pewnie ale śmieszna sprawa. Kiedy dotarliśmy na sam szczyt, okazało się że gps każe nam zjechać w dół po jeszcze bardziej stromej drodze wyłożonej betonowymi płytami! Kiedy zjechaliśmy na sam dół okazało się że droga którą pokazywał GPS jest zwykłym polnym/leśnym duktem, niestety nie mieliśmy wyboru i trzeba było skierować się za asfaltem i w ten sposób zamiast skrócić sobie drogę nadłożyliśmy kilometrów. Kolega był już zmęczony a więc zdecydowaliśmy się na znajomą nam pętle przez Rożnów, Grudek, Paleśnice, Zakliczyn i Czchów. Dla mnie bardzo spoko wycieczka, ale kolega chyba miał dość :P

Kategoria Wycieczki, ( )

Dystans:89.30 km

Czchów

Piątek, 30 sierpnia 2013 · dodano: 23.10.2013 | Komentarze 0

Do Czchowa, przez Wieliczkę, Gdów, Lipnice, Tymową. Za każdym razem jak jadę tą trasą wydaje mi się że ta droga jest coraz gorsza. Ale przynajmniej coś innego w stosunku do mojej normalnej trasy.

Dystans:84.80 km

Powrót do Krakowa

Poniedziałek, 26 sierpnia 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

Tak jak zwykle moja trasa: Czchów, Złota, Brzesko, Proszówki, Kłaj, Niepołomice, Kraków.

Dystans:71.30 km
HR max:179 ( 90%)
HR avg:141 ( 71%)

Runda po Czchowskich okolicach.

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

Czchów-Rożnów-Paleśnica-Tymowa-Iwkowa-Czchów. Ale tym razem trasa pokonana raczej rekreacyjnie. Mimo że nogi po wczorajszym dniu spoko, ale nie chciałem przesadzać, wieczorem znów udałem się na boiska, ale niestety nie było zbytnio chętnych do gry w siatkę więc porzucałem z kolegą do kosza.

Dystans:266.80 km
HR max:186 ( 93%)
HR avg:145 ( 73%)
Kalorie: 5429 kcal
Podjazdy:13696 m

Transgraniczna.

Sobota, 24 sierpnia 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 0

Ku pamięci. Wprawdzie wprowadzam ten wpis 2 miesiące po fakcie, ale to była naprawdę super wycieczka. Z mapki można wywnioskować wszystko.

Opis linka

Po drodze z ciekawostek. Musiałem przenosić rower przez rzekę bo nie było mostu. W drodze powrotnej spotkałem jakiegoś kolarza i tak jechaliśmy razem, a w pewnym momencie wypadła kura na drogę, niestety kierowca jadący z naprzeciwka nie dał rady wyhamować i rozjechał tą kurę. Uwierzcie mi, ta kura mu eksplodowała pod kołami, zrobiła dosłownie boom! A później jeszcze się ruszała, paskudna scena.

Z tego co pamiętam Krynica też zrobiła na mnie bardzo złe wrażenie. Tłumy jak na krupówkach, hot dogi itp. gawiedź szukająca nie wiadomo czego...

Później przez Muszynę dojechałem do Żegiestowa, tam chciałem zobaczyć rujnowane dawne kurorty, o których opowiadał chyba Pan Makłowicz, tam się posiliłem i trochę odpocząłem. Po oszacowaniu sił zdecydowałem na powrót do Muszyny i przekroczenie graniczy ze Słowacją i przejazd do Piwnicznej. Bardzo spoko trasa, ale najdziwniejsze jest to że minęły mnie może 4-5 samochodów.

Aha, no i jeszcze ku pamięci. Pogoda niby niezbyt dobra, ale okazała się nieoceniona. Niebo całe zaniesione chmurami, więc nie było warunków do ładnych zdjęć, ale za to słońce nie operowało w głowę i w ogóle nie męczyło. Po powrocie do domu, zjadłem obiad i pojechałem jeszcze na przejażdżkę do Zakliczyna, niby czułem nogi, ale chęci do jazdy nieposkromione z tego co pamiętam, choć w nocy nie mogłem spać zbytnio przez te nogi, chyba trzeba było odpuścić tą końcówkę :P

*suma podjazdów z gpsies, ale wydaje mi się zdecydowanie za dużo.

Kategoria <200, ( )

Dystans:82.00 km

Czchów

Czwartek, 22 sierpnia 2013 · dodano: 04.11.2013 | Komentarze 0

Do Czchowa. Przez Niepołomice, Kłaj, Proszówki, Brzesko.

Dystans:110.80 km

Powrót z Czchowa.

Sobota, 17 sierpnia 2013 · dodano: 12.11.2013 | Komentarze 0

Powrót do Krk przez Brzesko, Szczurową, Koszyce, Proszowice (tu popas i pyszny obiad) Kraków.

Dystans:79.30 km

Ciężkowice w towarzystwie.

Piątek, 16 sierpnia 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

Kolejnego dnia umówiliśmy się na wspólną wycieczkę z naszym znajomym, choć on nie na szosie, ale jednak dawał radę, zwłaszcza że Kasia nie do końca czuła się dobrze, ale i tak dawała super radę, mimo tylu podjazdów których ona nie jest fanką. Tak więc najpierw na drugą stronę Dunajca i dalej przez Filipowice, Rudę Kameralną, Jastrzębią do Ciężkowic, tam chwila odpoczynku, a dalej przez Gromnik i główną drogą do Zakliczyna i powrót do Czchowa. Bardzo przyjemna wycieczka, w miłej atmosferze :)

To chyba nasze pierwsze zdjęcie z Kasią na rowerach, za zwyczaj jeździmy sami i możemy co najwyżej sobie nawzajem zrobić fotę.

Kategoria Z Kasią!, ( )

Dystans:65.20 km

Czchowskie wspomnienia.

Czwartek, 15 sierpnia 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 1

Wprawdzie do Czchowa przyjechaliśmy samochodem, ale za to zapakowanym w dwa rowery. Tak więc jak już się ogarnęliśmy, a pogoda okazała się być piękniejsza niż można by się spodziewać, ruszyliśmy. Bardzo przyjemna wycieczka w spokojnym tempie. Przez Tropie, Rożnów, Gródek, Paleśnice, Zakliczyn i znów Czchów.

Popas nad jeziorem Rożnowskim.

Kategoria Z Kasią!, ( )

Dystans:29.40 km

Tour de Pologne dzień finałowy.

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 20.10.2013 | Komentarze 0

Nie ma jak wyjść ze szpitala na środkach przeciwbólowych i pierwsze co to wsiąść na rower i ruszyć na finał tour de pologne! Najpierw do strefy serwisowej (której nie było - bo wszystko zostało w Wieliczce, a nie jak rok temu przy stadionie Wisły) Później na rekonesans trasy i do centrum pooglądać trochę kolarzy, ale że były takie niesamowite tłumy szybko uciekłem stamtąd.

nie ma jak rower czasowy na kostce brukowej!

Później znów udałem się do strefy serwisowej z nadzieją że przyjechały już autokary itd żeby coś wyżulić, ale niestety nie. Do finału już nie dotrwałem i przegrałem z bólem spowodowanym przestawaniem działania środków jakimi byłem nafaszerowany, powrót do domu i oglądanie ceremonii w tv.