avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl

Wrzesień, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:108.01 km
Dystans:39.20 km

Na stare śmieci.

Sobota, 21 września 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

Dziś miałem udać się do starej pracy w pewnym celu... niestety okazało się że mój cel nie może być spełniony gdyż wyjechał do Włoch O_o he he, to ciekawe ale ja przecież za 3 dni też już będę we Włoszech na mistrzostwach świata!

Za to przynajmniej pogadałem z kolegą co u niego, bo dawno się nie widzieliśmy.
Kategoria Miasto

Dystans:83.00 km

Czchów - Kraków

Niedziela, 15 września 2013 · dodano: 06.11.2013 | Komentarze 0

Powrót z Czchowa na urodziny. Czchów - Złota - Gnojnik - Brzesko - Proszówki - Kłaj - Niepołomice - Kraków

Dystans:82.00 km

Czchów.

Piątek, 13 września 2013 · dodano: 06.11.2013 | Komentarze 0

Do Czchowa przez Niepołomice - Kłaj - Proszówki - Brzesko.

Dystans:182.30 km
HR max:189 ( 95%)
HR avg:143 ( 72%)
Kalorie: 3951 kcal

Mszana przez Łącko.

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

No to cel obrany Mszana! Najlepiej było by dodać mapę, ale niestety nie mogę z powodu na niedziałanie Gpsies... :/ No więc, byłem umówiony z rodzicami że wpadnę do nich na obiad do Mszany. Wyjechałem z Czchowa dość wcześnie bo plan był ambitny. Najpierw przez Łososinę, tam odbiłem żeby nie jechać główną drogą przez Just, przez Klęczany, Podrzecze do Starego Sącza, tam chwilę odpocząłem podziwiając jakieś występy folklorystyczne. Dalej kierunek na Łącko, Kamienice i Szczawę, fajnie, ładnie, ale ogromnym mankamentem był bardzo duży ruch, włącznie z jakąś kawalkadą autobusów! Do Mszany dotarłem po podjeździe na Lubomierz, wymęczony zdecydowanie za bardzo, zwłaszcza że tą trasą już kiedyś jechałem i nie sprawiła mi aż takich problemów. Muszę sprawdzić na mapach ile to wyjdzie różnicy wysokości bo wydaje mi się że całkiem sporo było.
Po dotarciu do Mszany myślałem że już nie dam rady jechać dziś więcej, ale pyszny obiad i deser dały mi dużo dodatkowej energii. Po około 5 godzinach ruszyłem w drogę do domu. Jechało mi się już całkiem dobrze, nogi dobrze jeszcze nagrzane, jedynie brzuch zbyt pełny. Do Krakowa wróciłem przez Pcim i Myślenice jadąc starą zakopianką, super sprawa, ruch praktycznie zerowy, świetny asfalt, nie wieje praktycznie. Dalej odbiłem na Dobczyce i stamtąd przez Wieliczkę. W domu padłem, chyba po pół godzinie byłem w stanie się ogarnąć jakoś sensownie. No ale dałem radę.

Piękny dzień, piękny plan, ciekawe czy dotrwam do końca :)

Opis linka

Kategoria Wycieczki, ( )

Dystans:82.70 km
HR max:179 ( 90%)
HR avg:138 ( 69%)

Czchów

Sobota, 7 września 2013 · dodano: 22.10.2013 | Komentarze 0

Przez Kłaj, Proszówki, Brzesko. Od Igołomskiej wsiadłem na doczepkę aerodynamiczną za koparką która jechała średnio 40/45 km/h i tak do Kłaju tj ok 15-20 km :D ale nie narzekałem, przez to że musiałem być skupiony na tym co się dzieje przede mną droga szybko minęła, a odcinka przez puszczę Niepołomicką nie lubię w ogóle.

Dystans:112.30 km

Kazimierza

Wtorek, 3 września 2013 · dodano: 23.12.2013 | Komentarze 0

Zaległy wpis.

Kraków, Proszowice, Kazimierza, Koszyce, Proszowice, Kraków

Dystans:174.60 km
HR max:183 ( 92%)
HR avg:146 ( 73%)
Kalorie: 4681 kcal

Czchów-Mszana-Kraków

Niedziela, 1 września 2013 · dodano: 23.10.2013 | Komentarze 0

1 Września czy dziś nie powinni wszyscy iść do szkoły? E tam, jak taka piękna pogoda to chyba lepiej z tego skorzystać i pojechać gdzieś? Tak też ja zrobiłem i wybrałem się na rodzinny obiad do Mszany. Z trasą nie kombinowałem, pojechałem przez Łososinę, tam odbiłem do Laskowej. Bardzo lubię ten odcinek drogi, spokojna droga, piękne widoki, czegóż chcieć więcej.

Droga jest moja, cała!

Tego dnia uderzająca była niezwykła przejrzystość powietrza, można by rzec że widzi się więcej i dalej.

Po dotarciu do Lipnicy drogą przez Tymbark aż do Mszany przez Gruszowiec, to jedyny trudniejszy moment tej wyprawy. Ale dość dobrze rywal nie stanowił zbytniego zagrożenia, zwłaszcza że wiedziałem iż zaraz po będzie zjazd ładnych parę kilometrów aż do samej Mszany.

Szczyty zdobywać! By móc zjechać później w dół.

W Mszanie zjadłem obiad i posiedziałem z rodziną. Później udałem się starą zakopianką aż do Myślenic. Tam nie zabawiłem zbyt długo i odbiłem w stronę Lanckorony. Dalej przez Kalwarie główną drogą do Skawiny a później już tak oklepanymi Krakowskimi ścieżkami do domu. Przyznam że spodziewałem się o wiele większego natężenia ruchu zwłaszcza że był to ostatni dzień wakacji! Ale dojechałem gładko i spokojnie.