avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:48.32 km
Podjazdy:333 m

Zachodząca północ Krakowa.

Sobota, 22 marca 2014 · dodano: 22.03.2014 | Komentarze 0

No i tak to jest, zjadłem, chwilę odsapnąłem i znów się zebrałem, raz że miałem jechać do babci która ma niesprawną rękę, ale najpierw uznałem że muszę zaliczyć jakiś sympatyczny przejazd po okolicy w zachodzącym słońcu, szczerze to spodziewałem się czegoś bardziej spektakularnego, a dziś zrobiło się po prostu ciemno po jakimś czasie. Tak czy siak, super warunki do jazdy, temperatura idealna, wietrzyk lekki, jedynie coś  i się chyba przerzutka jebie, albo blat już tak zjechany że przeskakuje łańcuch :/ muszę to rozkminić... Po drodze spotkałem kilku kolarzy chyba wracających z jakichś dłuższych wojaży dziś. No tak więc: Batowice, Książniczki, Więcławice, Pielgrzymowice, powrót przez Zastów. Odwiedziłem babcię, pomogłem jej kilka rzeczy zrobić, no i powrót do domu, ale nie do końca prostą drogą, kurde gdybym tylko nie był tak wykończony i przysypiający mógł by w takich warunkach jeździć i jeździć :)

Zachód słońca, dziś mało spektakularny, ale może i dobrze bo to znak że powietrze nie takie zasyfione...

Zasławice idą spać, to ja też już wracam do Krakowa.