avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:82.11 km
Podjazdy:648 m

Z deszczu pod rynnę.

Poniedziałek, 24 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 0

Co tu gadać, chciałem pojechać dalej przez Proszowice, Nowe Brzesko, do Niepołomic i wrócić do Krakowa przez Wieliczkę, a jak w Czechach lunęło totalnie to praktycznie nic nie widziałem :/ nawet moje niby nieprzepuszczające wody ubranie nie dało rady, byłem cały mokry, zawróciłem więc do Krakowa w Niegardowie, a po dotarciu już do miasta okazało się że tu chyba w tym czasie nawet nie padało, bo ulice stosunkowo suche a i niebo dość jasne, ma się ten fart... W dodatku z rowerem problemy, wymieniłem wczoraj łańcuch i widać to już wina kasety, bo niestety przeskoki dość duże i pewien zakres zmian był niemożliwy :/ chyba już szlifowanie nic nie da, trza kupić nową, ale i tak nawet nie mam pojęcia ile ona ma już tysięcy km zaliczonych :P No nic, może wieczorem jak nie będzie lać gdzieś się jeszcze wybiorę, teraz muszę jakoś pozbyć się tej wilgoci ze wszystkiego. Za to wczorajsze żaby już zostały spłukane z drogi, zostały tylko te najbardziej rozpłaszczone. :P