avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:151.20 km
HR max:191 ( 96%)
HR avg:150 ( 75%)
Kalorie: 3461 kcal
Podjazdy:1710 m

928 na start!

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 29.03.2014 | Komentarze 0

No więc tak jak obiecałem dziś dzień uzupełnień wpisów.

Najważniejszym aspektem w dniu dzisiejszym nie była sama trasa, a to że znów uruchomiłem do jazdy 928, tzn usunąłem blokadę w głowie że dopóki nie będzie idealnie nie będę na nim jeździł. No i zacząłem dzień. Najpierw przez centrum a później bulwarami do Tyńca. Następnie przekroczyłem Wisłę przy Kolnej i dalej trasą wzdłuż Wisły aż do Czernichowa, jechało by się dobrze bo wiatr w plecy, ale niestety na dość długim odcinku drogowcy postanowili zafundować mieszkańcom łatanie dziur, ale nie wiem dlaczego tak, z jakiegoś mega dziadowskiego asfaltu, tzn takiego granulatu, może i dziury były pozatykane, ale dookoła na kilku km leżało mnóstwo drobnych cząstek asfaltu którego nie dało się wyminąć, a że miałem założone opony dość mocno bieżnikowane, to wszystko strzelało w górę jak głupie!

Droga z Krakowa do Czernichowa.

W końcu dotarłem do Czernichowa gdzie zauważyłem przed sobą w sporej odległości jakiegoś innego kolarza, w stroju narodowym, postanowiłem go złapać, ale z racji że droga tam dość mocno się wije zniknął mi i nie byłem pewien czy jedziemy tą samą trasą, w końcu udało mi się go wypaczyć i postanowiłem go złapać, a nóż będziemy jechać w tym samym kierunku... Dopadłem go w Przegini Duchowej, chwilę pogadaliśmy, ale okazało się że nie było nam dane zbyt długo jechać razem gdyż po ok 2 km rozstaliśmy się, on pojechał w kierunku Alwerni, a ja prosto przez Rybną, tam po podjeździe skierowałem się w kierunku Cholerzyna, tu mimo tego że to był niemal cały czas zjazd, nie byłem w stanie jechać dużo szybciej niż 30 km/h przez wiatr :/ W dodatku moje szerokie opony dość skutecznie dawały znać o oporze jaki dają. Ale z racji że to wyjazd którym miałem się delektować że znów mogę jeździć na 928 nie przejmowałem się tym, jechałem spokojnie i bez stresu o warunki.

Droga pod wiatr w kierunku Cholerzyna.
Po dotarciu tam odbiłem na Morawicę i rozpocząłem podjazd do Brzoskwini przy radarze, dość mocno się zgrzałem, głównie ze względu na miękkość kół, ale później już spoko. Zjazd do Nielepic, przekroczenie głównej drogi i dalej przez Rudawę, jedną z fajniejszych tras do Jerzmanowic. Nie dość że tam łanie to w dodatku bardzo mały ruch zawsze, a w dodatku wypatrzyłem kilka ciekawych rzeczy. Później już do Ojcowa przez Złotą Górę i dalej do Skały. Kiedy na podjeździe nie było tak źle, to już na zjeździe do Iwanowic fatalnie, wiatr dosłownie zatrzymywał mnie , kurde starałem się ułożyć jak najbardziej aerodynamicznie, ale nie wiele to dawało, trzeba było non stop kręcić a byłem już dość zmęczony. W końcu kiedy dotarłem do Iwanowic i mogłem zmienić kierunek jazdy odżyłem, mając wiatr z boku już nie było tak źle. Powrót do Krakowa przez moje ulubione okolice, a później jeszcze musiałem pojechać do siostry odebrać klucze. W sumie wyszła sympatyczna wycieczka, ale dość mocno męcząca, za to po powrocie do domu czekał na mnie wspaniały obiad i dość szybko mogłem zregenerować swe siły.

Ciekawostka architektoniczna w Chechle.

Cóż za bogactwo szczegółów! :P

Końcówka podjazdu pod radar w Brzoskwini.

Tryptyk ze zjazdu do Ojcowa z Złotej Góry.
Gdyby nie ten wiatr to inauguracja była by pełniejsza, ale w sumie nie mam co narzekać, wreszcie przełamałem blokadę w głowie i pozwoliłem sobie uruchomić 928, teraz SL3 może sobie odpocząć, po trudach w deszczowo-zimowym okresie zasłużył na chwilę wytchnienia!