avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:107.20 km

rower do mnie przyrósł na cały dzień

Czwartek, 3 lipca 2014 · dodano: 04.07.2014 | Komentarze 0

Rano powrót z domu do mieszkania, przy okazji wizyta w sklepie po odbiór zamówionego odkurzacza, pan trochę się zdziwił że mam zamiar go brać na szosę, ale skoro dałem radę telewizorowi kiedyś :D

Przedpołudniowo jazda na szybką rundę przez Więcławice, nie jechało mi się zbyt dobrze, ale ważne że w ogóle ruszyłem się z domu.

Po południu zebrałem się i pojechałem odprowadzić moją siostrę na pociąg, czas obozu, po drodze miałem przyjemność (a raczej miałem na co patrzyć) byłem pośrednim świadkiem zderzenia radiowozu na sygnale :P tzn. słyszałem sygnał a potem bum no i okazuje się że chyba chłop miał pecha i wpakował się w bok radiowozu...

To się nazywa mieć fart...
a później jadąc kolejna ciekawostka, chciałem jechać spokojnie bo miałem dużo czasu i uznałem że ścieżka będzie dobra do jazdy, a oto jak może wyglądać kostka brukowa... nie wiem co za tuman upodobał sobie takie rozwiązanie:

Nie rozumiem, to chyba jest tarka do sera!
Później okazało się że czeka mnie jeszcze droga do siostry, bo potrzebowała mojej pomocy, no i tak w sumie nie wiem kiedy cały dzień minął na krążeniu rowerowo we wszystkich kierunkach.