avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:156.20 km

Dwa w jednym.

Wtorek, 22 lipca 2014 · dodano: 22.07.2014 | Komentarze 0

Wpis obejmuje dwa dni, bo jakoś nie było weny wczoraj...

Tak więc wczorajszy dzień nie obfitował w nic szczególnego, rano kręcenie na rundzie przez Więcławice, ale bardzo spokojnie bo jednak niedzielna żarna eskapada mocno mnie wymęczyła. A po południu wypad do centrum w celach biznesowo-rekreacyjnych, a wieczór to jeszcze przejazd do babci w odwiedziny i do siostry na noc.

Dziś z rana powrót do domu, ogarnięcie kilku spraw i znów w drogę, tym razem w kierunku Iwanowic, miałem zamiar zaliczyć pętlę przez Proszowice ale przez ten wiatr bardzo mi się odechciało i postanowiłem zawrócić i zrobić rundkę przez Prusy, po drodze zatrzymałem się nad jeziorkiem w Masłomiącej co by nakarmić kaczki i łabędzie, tak też zrobiłem, ale kiedy już pojechałem i byłem kilka kilometrów dalej spostrzegłem się że brakuje mi małej gumki zaczepianej o pancerz hamulca osłaniającej ramę przed ocieraniem, bardzo się zirytowałem, ale postanowiłem że mogę zawrócić a nóż odpadła podczas popasu przy jeziorku kiedy opierałem się o tą część roweru, a przy okazji mogę zobaczyć na trasie czy a nóż nie znajdę jej. Tak więc zawróciłem i bardzo spokojnie wracałem po swoich własnych śladach, no ale okazało się że leżała dokładnie tam gdzie pomyślałem czyli tam gdzie karmiłem ptaki. Zadowolony z siebie mogłem już spokojnie ruszyć dalej. Po drodze odwiedziłem jeszcze lubą w pracy a teraz już czas na świętowanie z tdf.