avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:98.32 km
HR max:181 ( 91%)
HR avg:140 ( 70%)
Kalorie: 1865 kcal
Podjazdy:986 m

Mokro z Czchowa

Czwartek, 24 lipca 2014 · dodano: 24.07.2014 | Komentarze 0

Taa... Wakacje, leje, pada, leje... No ale wracać trzeba, trzeba bo trzeba zobaczyć kolejny etap TDF! Rano musiałem przejechać kawałek po okolicy odwiedziłem cmentarz i rodzinę, a potem już do Krakowa. Padało niemal od samego początku z przejściowymi mega mocnymi ulewami a ja w krótkich gaciach i rękawku :/ ale w sumie nie było tak źle bo starałem się kręcić mocno i można było się rozgrzać. A sama trasa to podjazd do Złotej gdzie temperatura spadła do 16.2 stopnia, najgorzej było na zjeździe, no ale za to jak się okazało miałem gdzie znów się rozgrzać bo droga w kierunku Dębna została wyremontowana i asfalt jest teraz gładziutki jak pupcia niemowlaka, nic więcej jak kręcić i kręcić mocno! Później dotarłem do Brzeska, dalej wzdłuż autostrady Bochnia i droga przez Kłaj do Niepołomic, nie mogę powiedzieć żeby było jakoś przyjemnie, zwłaszcza że lało mocno, a ja jak na złość zapomniałem wczoraj wziąć światełek, tak więc każdy przejeżdżający samochód był dla mnie małym stresem. W końcu dotarłem w rejon Krakowa, postanowiłem że do miasta wjadę Igołomską, w sumie to chyba tyle, zamierzałem na te dwa dni 300 km, ale i tak przy tak zmiennej pogodzie poszło nieźle, jedynie znów trzeba wszystko prać, czyścić i suszyć, takie to wakacje...

Mokro, zimno, mglisto, w sam raz dzień na oglądanie tv.

W sumie później było już tylko gorzej, tak więc zdjęć brak, bo co tu pokazywać... :/