avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:77.10 km
Podjazdy:1765 m

Bled-Bohinju-Bled

Poniedziałek, 30 maja 2016 · dodano: 09.06.2016 | Komentarze 0

Zły dzień, leje, zimno, nic nie widać, to ja jadę! Miało to wyglądać inaczej ale cóż gdybym chodź nie spróbował to bym miał sobie za złe. Tak więc Bled - Bohińska Bela i później podjazd niebotyczną drogą gruntową, dlaczego nic nie było widać! :/ zmokłem całkowicie, później zjazd do Jereki, zmarzłem na kość, chciałem się wycofać, ale zdecydowałem że nawet nie dam rady dalej zjeżdżać, zdecydowałem że muszę się rozgrzać na podjeździe, pojechałem więc w górę przez Goreljek do Bohinju. Cały czas w deszczu... po osiągnięciu szczytu zjazd do Krnicy, tam po tym jak wysiadł garmin zdecydowałem się na powrót do hostelu i odpuszczenie wcześniej zaplanowanego odcinka pod Triglav, ale nie ma tego złego, bo po powrocie ogrzaniu się, i zjedzeniu obiadu, namówiłem Kaśkę żebyśmy pojechali tą trasę samochodem, nie było to trudne bo się wypogodziło i nawet przeschło trochę. Droga okazała się mimo oznaczeń krajówki drogą gruntową! ponad 20 km! a potem długa droga pod górę, ale z przerwą na zwiedzanie niebotycznego wodospadu Boka, mega że nie byłem tam z rowerem, w spdach nie było by szans tam wleźć, a to była jedna z najbardziej mega rzeczy jakie widziałem w życiu!

zdjęcia i dokładny opis później.