avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl
Dystans:255.70 km
HR max:180 ( 90%)
HR avg:141 ( 71%)
Kalorie: 4979 kcal
Podjazdy:2478 m

Eurotrip 2016 dzień I Kraków - Lipnik nad Beckow

Sobota, 23 lipca 2016 · dodano: 23.07.2016 | Komentarze 0

Dzień pierwszy kolejnego zwiedzania europy z perspektywy roweru, wyjazd wcześnie, bo obawiałem się zapowiadanych burz, ale poszło nieźle. Nawet lepij czuje sie zajebiscie a dystans przy tych temperaturach zacny. Do cieszyna troche nerwowo ale czechy to sama przyjemnosc, ale od 200 km jechalo sie ciezko przez remonty, co wiecej w hranicach garmin znow sie zwiesil.. kicha bomyslalem ze to juz naprawilem.... tak czy siak be niego ciezko bylo by zaliczyc ta trase... Po powrocie konkrety i zdjęcia.

A no i tower super. balem sie tej wagi bo wyszlo 14.9 kg wszystko czyli niemaldwa razy wiecej rower wazy, ale przez to ze ta sakwa jest dosc nisko nad kolem dobrze sie prowadzi wiadomo podjazdy ida mozolnie ale mysalem ze bedzie o wiele gorzej. A teraz super penajonat gdzi ogladam TDF po czesku!
Dystans powiększony o 12 km gdyż zwiedzanie miasta bez roweru nie jest w moim stylu. Wiec po obiedzie zlozonym z parowek i nudli, oraz pieszym zwiedzaniu pojechalem na objazd miasteczka a jest co zobaczyc! na prawde pieknie tu wszystko czystei zadbane a jakie parki, mamy czego sie uczyc....