avatar Cześć to ja rorschaach, z Krakowa. Mam przejechane 69752.70 km. Jeżdżę ze średnią prędkością 29.68 km/h
czy to ważne? Raczej nie, najważniejsze że jeżdżę zawsze! Więcej o mnie. button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy rorschaach.bikestats.pl

Listopad, 2013

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:60.24 km
Dystans:87.92 km
Podjazdy:722 m

Powtórka z rozrywki.

Piątek, 22 listopada 2013 · dodano: 22.11.2013 | Komentarze 0

Tak więc po rozgrzaniu się i wystygnięciu trochę znów zacząłem się zbierać do kręcenia. Niestety zapomniałem że zostawiłem rzeczy do jazdy na balkonie w celu 'przewietrzenia' na całą noc, tak więc ich wilgotność i temperatura dały się we znaki, nawet suszarka nie wiele pomogła. Ale że na zewnątrz też podobne warunki to miałem preludium już w mieszkaniu. Po wyjściu okazało się że jest cieplej niż się wydawało, a i ulice które wydawały się mokre nie tak bardzo chlapały. Postanowiłem nie kombinować i z racji że wczoraj jechało mi się bardzo przyjemnie postanowiłem powtórzyć trasę, tak więc Książniczki z rundą przez Masłomiąco, później Iwanowice, z racji że byłem mądrzejszy o doświadczenia wczorajszego dnia od razu odbiłem na Słomniki i tak znalazłem się na drodze do Proszowic, tu jechało się średnio bo niby samochodów brak ale za to same tiry... Po odbiciu w kierunku Kocmyrzowa zaczęło lekko kropić, ale nie zrobiło to większej różnicy. To ciekawe ale chyba jechałem o identyczne porze co wczoraj bo spotkałem tą samą dziewczynę idącą poboczem w tym samym miejscu co dzień wcześniej, a z jednej z bocznych dróg znów wyjeżdżał ten sam samochód który ustępował mi pierwszeństwa! Dziś też mniej mnie interesowało to co dzieje się w około, bo postanowiłem trochę pocisnąć, co zaowocowało średnią o prawie 2 km wyższą. W okolicy Więckowic i Prawdy okazało się że mgła zamiast odpuszczać chyba tylko się nasila co dość mocno mnie zdziwiło, ale z racji że trasa znana jak własna kieszeń to nie było problemem. W Krakowie postanowiłem że przejadę jeszcze przez rondo Mogilskie i wydrukuje mój referat, ale mimo że byłem przekonany że zapakowałem pendrive na miejscu okazało się że go nie mam i nici z załatwienia tego. Później prędziutko do domu sprawdzić czy to gapiostwo czy też może gdzieś mi wypadł po drodze, uff... okazało się że leży na samym wierzchu, na szczęście kot nie uznał tego jako zabawkę. A no i jeszcze jedno w trakcie jazdy okazało się że boli mnie w okolicy nerki... Nie wiem czy to nerka, ale to miejsce w którym trzymam zawsze telefon, kurde mam nadzieję że to tylko jakieś przejściowe, a nie symptomy negatywnego wpływu technologii na życie...

T. odczuw. 8 °C
Termika zimno i mokro

Kategoria Wycieczki, ( )

Rower:

W oczekiwaniu na ukazanie się świata.

Piątek, 22 listopada 2013 · dodano: 22.11.2013 | Komentarze 0

Dziś zaplanowałem od samego rana jazdę, zwłaszcza że w weekend nie będę miał możliwości jazdy. Ale z racji że spało mi się fatalnie, a po przebudzeniu okazało się że mgła jest totalna, tzn. nie widać nawet drugiego bloku, postanowiłem że skorzystam znów z trenażera. Sprzęt rozłożony w pokoju pozostał a więc tylko wsiadać, nawet płyta ta sama co wczoraj bo została w odtwarzaczu i tylko wcisnąć play. Jechałem tak może 10 minut i doszedłem do wniosku że nie ma co się cyrtolić, że po weekendzie ma być już śnieg?! A więc może to ostatnia szansa na wycieczkę! Dojeździłem swój program trenażerowy, ochłonąłem ze zgrzania i powoli zacząłem się zbierać do wyjścia i prawdziwego pokręcenia.

Dystans:17.20 km

Kauf drugie podejście.

Czwartek, 21 listopada 2013 · dodano: 21.11.2013 | Komentarze 0

Z racji że w Kaufie moje ulubione pepsiany i inne złe rzeczy w promocji wybrałem się po raz drugi na wycieczkę. Dobrze mi to zrobiło bo przy okazji przeszedł mi ból głowy.

Institute of Joy!

Czwartek, 21 listopada 2013 · dodano: 21.11.2013 | Komentarze 0

Z racji że ostatnio bardzo dobrze mi się jeździ na trenażerze, tzn. znalazłem sposób dla siebie żeby to była przyjemność, przy okazji nadrobiłem wczorajsze zaległości i nadrobię to czego nie wyjeżdżę w weekned. Przy okazji odświeżę swoją dyskografię, dziś w rytm Institute od Joy, gorąco polecam. A tak przy okazji, chyba przesadziłem z intensywnością, tak się zagrzałem że aż mi się porządnie zakręciło w głowie kiedy schodziłem z roweru :/

Dystans:85.32 km
Podjazdy:712 m
Rower:

Czechy, Rosja, Prawda i co jeszcze?!

Czwartek, 21 listopada 2013 · dodano: 21.11.2013 | Komentarze 0

Dziś jest dobry dzień! Nie ma jak się wyspać w wygodnym łóżku, nawet biomet to nie problem! Od samego rana czułem się lekko i pełen energii do jazdy, wprawdzie zasypiałem z niezbyt dobrymi odczuciami bo padało, ale rano całkiem niezła pogoda, nawet ukazały się suche plamy. Tak więc zrobiłem co miałem zrobić, szybkie poranne zakupy i można jechać. Temperatura bardzo dobra, wiatru praktycznie brak i od samego początku jechało mi się świetnie, najpierw Książniczki i pętla przez Masłomiącą, później kawałek drogą na Warszawę, tu słabo bo tir za tirem... ale później odbiłem na Iwanowice i już jakoś się jechało. Z samych Iwnaowic do Słomnik przykry widok, minąłem dwa rozjechane koty, jednego psa, a na sam koniec lisa... moje ukochane zwierze musi też tak marnie ginąć?!

Tu przynajmniej ktoś się zachował przyzwoicie i zdjął to biedne zwierzę z jezdni. Ja nie rozumiem czemu tyle zwierząt ginie na drogach, czasem mam wrażenie że ludzie celowo prują jak widzą jakieś zwierzę na drodze :/

Dalej też mało pozytywne odczucia, teraz kiedy opadły liście a wszystko nabrało szaroburego odcienia jedynymi rzucającymi się w oczy kolorami są śmieci... Tony śmieci! Dosłownie wszystko co można wymyślić można znaleźć przy drodze, jeszcze zrozumiem że kolarze czasem wyrzucą bidon na trasie, to przynajmniej pozbierają kibice, a tu jakieś butelki 5 litrowe, lodówki, wszystko, niedobrze się robi! :/ No ale cóż, dalej chciałem jechać przez miejscowość Niedźwiedź tak aby przeciąć drogę do Proszowic z pominięciem Słomnik, jak się okazało drogi które pokazywał gps to drogi zamknięte, a jedyna możliwa też jest niezdatna do użytku bo remontują most, tak też musiałem cofnąć się do Słomnik, tam zrobiłem sobie chwilę przerwy i ruszyłem dalej w kierunku Proszowic. Po drodze znów miałem okazje zawitać w Czechach :)

Niestety do Czeskiej Pragi nie dałem rady dotrzeć.

Dalej w Niegardowie odbiłem na Kocmyrzów i tak spokojnie sobie jechałem. Tam w okolicy mapy pokazują jakiś obszar zwany Rosją, niestety dziś znów szukałem jakiejś tabliczki dla udokumentowania ale znów nie znalazłem nic takiego. Spoko trasa, mały ruch, po dotarciu do Luborzycy odbiłem w kierunku Więcławic, tam miałem fuksa bo udało mi się wsiąść na tył wywrotki i tak mogłem nadrobić tempo, niemal cała droga z prędkością ok 50 km/h więc spoko, przejazd za darmo. W Więcławicach odbiłem w lewo i pojechałem znów przez Prawdę, dalej w dół i wzdłuż zbiornika Zasławice. Później szybko do mieszkania, zabranie betów i powrót do domu, a tu już wygłodniały kot od wejścia drze się jak zarzynany :P

T. odczuw. 8 °C

Dystans:4.14 km

kauf.

Czwartek, 21 listopada 2013 · dodano: 21.11.2013 | Komentarze 0

Dziś czwartek, a więc nowa gazetka Kaufa, trzeba korzystać z promocji! :D

Dystans:48.53 km
Podjazdy:324 m

Halny dzień

Środa, 20 listopada 2013 · dodano: 20.11.2013 | Komentarze 0

Ponoć wieje dziś halny, może dlatego tak słabiutko się czuję, a i wiatr chyba silniejszy od zapowiadanego w prognozie... Dziś szaleńcza trasa, mimo że piękne słońce, ciepło, to czas i siły nie pozwoliły na więcej. Dom-Tyniec-Dom-Babcia (pyszny obiad)-mieszkanie. Nawet dziś nie mam możliwości dokręcić na trenażerze, a szkoda bo właśnie trafiłem na fajny plan treningowy. Ale dobrze zostanie na zimniejsze dni, skoro od poniedziałku śnieg.

T. odczuw. 11 °C

Dystans:8.20 km

Wieczorne zakupy.

Wtorek, 19 listopada 2013 · dodano: 19.11.2013 | Komentarze 0

No to już chyba ostatni wyjazd na dziś :P postanowiłem ponownie pojechać do TKmax bo to co widziałem dziś trochę zaczęło mi świdrować głowę, koniec końców nic nie kupiłem :P za to przejażdżka absolutnie ciemnym parkiem też fajna sprawa. A nowa hala widowiskowa na Czyżynach w lekkiej mgle i przy technicznym oświetleniu wygląda kosmicznie!

Rower:

W rytmie 30 second to Mars.

Wtorek, 19 listopada 2013 · dodano: 19.11.2013 | Komentarze 0

Wczorajszy trenażerowanie bardzo dobrze mi zrobiło wieczorową porą, chyba odnalazłem dobry sposób na to ustrojstwo, rozstawiam się teraz pośrodku 4 głośników daje mocny bas i dość mocno podkręcam głośność, rytmiczna, energetyczna muzyka świetnie pasuje, nie trzeba gapić się na telewizor, po prostu można mocno dokręcić i wypocić wszelkie zło. A poza tym chcę wykręcić ile się da, bo zapowiada się weekend z dala od roweru :/

Dystans:37.20 km

Kurierowo-urzędowo.

Wtorek, 19 listopada 2013 · dodano: 19.11.2013 | Komentarze 0

To co miałem w planach na wczoraj musiałem powtórzyć dziś. Tak więc pojechałem do centrum, postanowiłem dostać się tam bulwarami, tak aby jak najwięcej skorzystać ze słońca. Pod Wawelem zadzwoniła do mnie mama że też sobie jeździ, koniec końców umówiłem się że jak załatwię swoje sprawy to dołączę do niej. Jak się okazało dziś załatwiłem urzędowe kwestie od ręki, oby tak zawsze, później spotkałem się z mamą i razem pojeździliśmy w okolicach błoń i trochę bulwarami, zaoferowałem mamie że załatwię za nią pewną urzędową kwestię, tzn. zawiozę pewne pismo do biura. Tak więc znów w czyimś imieniu załatwiałem sprawy. Później postanowiłem skorzystać z okazji i pojechałem zobaczyć czy w tk-maxie coś fajnego przyszło, później jeszcze zakupy w sklepie i powrót do domu. Trek się ostatnio bardzo dobrze spisuje i mam dużą przyjemność z jazdy nim. Teraz w planach mam wkomponowanie w niego jakiś błotników :P ciekawe jak z tym będzie szosa z błotnikami?!